'Ajax stuit op hoge vraagprijs voor 'Chucky': minimaal twaalf miljoen euro'

maandag 9 januari 2017 om 11:48
'Ajax stuit op hoge vraagprijs voor 'Chucky': minimaal twaalf miljoen euro'

Hirving Lozano lijkt niet de nieuwe vleugelaanvaller van Ajax te worden. Het verschil tussen vraag en aanbod is simpelweg te groot, blijkt uit Mexicaanse berichten.

Lozano, aanvaller van topclub Pachuca, werd afgelopen week voorzichtig gelinkt aan een overstap naar Europa, maar Ajax lijkt het niet te worden. Het Mexicaanse FOX Sports meldt maandag dat het verschil tussen vraag en aanbod aanzienlijk is. Pachuca wil minimaal twaalf miljoen euro voor Chucky, terwijl Ajax 'slechts' zeven miljoen euro heeft geboden.

Het is de tweede keer dat Lozano in verband wordt gebracht met een transfer naar een Nederlandse topclub. Het is geen geheim dat PSV hem al geruime tijd in de gaten houdt, maar ook voor de Eindhovense club lijkt de transfersom een probleem te zijn. Op de achtergrond is ook Manchester United een kanshebber. Lozano (21) is twaalfvoudig international van Mexico en staat tot medio 2020 onder contract bij Pachuca.

Plaats reactie

LOG EERST IN OF REGISTREER OM EEN BERICHT TE PLAATSEN

Reacties

maandag 9 januari 2017 om 13:16
Wellicht richting de 10 gaan, is in mijn ogen een geweldige aanwinst en je haalt je investering er altijd weer uit bij deze speler.
1
Beantwoord
maandag 9 januari 2017 om 18:26
35 miljoen voor Milik ontvangen, is deze Lozano waarvoor 7 miljoen wordt geboden, 4 x slechter....?
1
Beantwoord
maandag 9 januari 2017 om 22:40
Vind 10 miljoen voor een speler die we nauwelijks kennen een absurd bedrag. Met Sanchez heb je dan een voltreffer, maar Cassierra laat helemaal niets, maar dan ook werkelijk helemaal niets zien. Mist kans op kans, maar daar is ook ca. 5 miljoen voor betaald (dacht ik).
0
Beantwoord
maandag 9 januari 2017 om 22:55
Naar mijn mening ben je qua Cassiera iets te voorbarig! Denk wel degelijk dat tie talenten heeft, geef hem nog even tijd voor je hem als flop bestempelt..
Ik vind 10 millies daarnaast wel te veel voor een onbekende speler, tenzij Ajax insiders resoluut zeggen: kopen! Dan is zo'n gok misschien minder risky, want de bekendere voetballers hebben een iets andere prijskaartje;)
[Reactie gewijzigd op maandag 9 januari 2017 om 22:55]
0
Beantwoord
dinsdag 10 januari 2017 om 09:05
Met Cassiera ben ik misschien inderdaad iets te voorbarig, heb de wedstrijd tegen PSV blijkbaar nog fel op m'n netvlies staan. Inderdaad, de bekendere voetballers kosten al gauw het dubbele, maar zo'n Larsson van Heerenveen? Presteert goed in de eredivisie en zal toch zeker geen 10 miljoen moeten kosten?
0
Beantwoord
dinsdag 10 januari 2017 om 01:45
mexicaans international een flop?kom op zeg deze gast is straks 40 mil waard kopen dus voor 12 mil.het geld rot weg op de bank en met het geld ajax weer geen kampioenschap al denken de spelers er anders over.ze roepen uit angst voor hun plek in koor dat ze geweldig spelen en zo kampioen worden.
ziu ik ook zeggen als ajax spelers verkoopt die hun concurentie had moeten zijn.
liever geen nieuwe spelers roepen ze in koor want oh wee als er concurentie bij komt dan kan dat hun pkaats kosten walgelijk dit geeft aan dat ze geen kampioen zullen worden op mentaliteit
0
Beantwoord

Bekijk het laatste nieuws

Populair op AjaxPrimeur.nl

Facebook

301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


nginx/1.11.10